sobota, 26 września 2009

Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku

Kilka chwil temu postanowiłam, że będę pisać bloga.
Co prawda nosiłam się z tym pomysłem już od jakiegoś czasu, ale to spontaniczność popycha nas do rzeczy, których naprawdę chcemy, a które po głębszej analizie wydają się absurdalne, tudzież niemożliwe do zrealizowania. Ja natomiast wiem, że nie ma rzeczy niemożliwych (oczywiście bądźmy realistami, nie chodzi tu podróże w czasie, czy laserowe spojrzenie) i trzeba stawiać czoła wyzwaniom !

Myśli ludzkie są niezwykle ulotne.
To stwierdzenie towarzyszyło mi przez całe życie. Było także promotorem moich początków w dziedzinie pisarstwa. I choć pamiętnik ma niepowtarzalną atmosferę i zdolność utrwalania nie tylko słów, ale i całej osobowości, trzeba iść z duchem czasu. Blog daje nowe możliwości i... nowych odbiorców   ;)   jednym słowem - znalazłam nowy sposób kreatywnego wyżycia się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz