poniedziałek, 23 listopada 2009

Dla A.

Jaki jest sekret ludzi popularnych? Są pewni siebie.
Czy zauważył ktoś, że nie są to zawsze osoby bardziej od innych inteligentne, ani ciekawsze, ani bardziej kreatywne? Ale potrafią absorbować dużo uwagi, lubią być w centrum zainteresowania. Niestety osoby nie tak znane, często uznają to za wyznacznik wartości człowieka. A to zwykła głupota! Najważniejsze to lubić siebie i siebie wyrazić, wtedy wszystkie problemy zdadzą się nagle drobnostkami. A osoby, które to docenią same się znajdą. Trzeba tylko być sobą i czekać na reakcję. Bo może życzliwych i ciekawych ludzi jest więcej niż się spodziewamy, tylko trzeba ich dostrzec. Dlatego też nie wolno zamykać się w ramach jakiegoś myślenia, czy środowiska. Otwarty umysł to podstawa. Inaczej nie ma szans na zmianę na lepsze.

5 komentarzy:

  1. wiesz co Ci napisze...bardzo madrze napisałas.Sam chciałbym to do siebie zastosowac...

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie pewność siebie, akceptacja... Chciałabym stosować się do tego co napisałaś. Niestety nie posiadam czarodziejskiej różdżki i nie mogę z dnia na dzień przeistoczyć się w osobę, którą bym w pełni lubiła. Cóż wiem, że nie o to w tym wszystkim chodzi, jednak mam zakorzenione głęboko pewne szabloniki, których nie łatwo jest się pozbyć.
    Dziękuję:* i wiem, że zaczynają się pojawiać w moim życiu te życzliwe osoby (np.Tosia;-)) ale aby opanować moją huśtawkę nastrojów potrzebuję czasu...i chęci? < te myślę, że mam aczkolwiek różnie z tym bywa, jak wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga Joanno,
    nikt nie powiedział, że praca nad sobą jest prosta. ale czyż nie najważniejsza i najbardziej satysfakcjonująca? :)

    Życzliwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Tosiu, podziwiam, że wierzysz, że wszystko da się kontrolować, że pracą nad sobą można zmienić wszystko. Może dzięki Tobie i ja uwierzę..? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja podziwiam Twoją wiarę w "wewnętrzną" wartość człowieka - wiarę, której tak bardzo mi ostatnio brak... ale mam nadzieję, że dzięki takim jak Ty, kiedyś do mnie wróci... :)

    OdpowiedzUsuń